Довідка Credit 7

Сервіс Credit7
Сервіс Credit7 — що це таке?

Credit7 — це онлайн-платформа, яка дозволяє отримати онлайн-послуги кредитування задля вирішення фінансових питань, не залишаючи дому чи офісу. 

Кредит від Credit7 — це проста й прозора система кредитного фінансування.

Ми прагнемо зробити процес кредитування максимально простим, швидким і зрозумілим.

Торгівельну марку (знаки для товарів і послуг) використовує ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» на підставі Свідоцтва від 09.06.2021 №299636 та Ліцензійного договору на право використання торговельної марки від 02.09.2021 №АВР-02/09-2021-1.

Детальніше про сервіс Credit7 та його власника читайте у розділі «Про компанію» на головній сторінці сайту https://credit7.ua.

Кредитування під час воєнного стану
Яка процентна ставка діє після 26.04?

Для клієнтів, які оформили кредит до 23.02.2022 включно, в рамках Програми лояльності процентна ставка з 26.04.22 буде зниженою від стандартної, яка становила 1,99%:

  • для PDL30 – 0,95% в день, 
  • для PDL365 – 0,99% в день.
Чи можуть бути нараховані проценти на час воєнного стану?

17 березня 2022 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-IX, відповідно до якого:

  • у період дії воєнного стану та у 30-денний строк після його закінчення не нараховуються штрафи та пеня, 
  • не підвищується процентна ставка за прострочення зобов’язань.

Іншими словами, правила роботи небанківських фінансових установ частково врегульовано ЗУ №2120 -ІХ, який НЕ забороняє нам нараховувати проценти за договором. Заборона стосується лише нарахування штрафних санкцій та підвищення процентної ставки.

Кредитні канікули – це наше ПРАВО, а не обов’язок, запровадження кредитних канікул (не нарахування процентів) відбулося за нашою власною ініціативою. З 26.04.2022 прийнято рішення про скасування кредитних канікул.

Чому ми включили нарахування процентів?

Ми продовжуємо працювати:

  • сплачуємо податки в державний бюджет (і робимо це наперед);
  • сплачуємо  заробітну плату співробітникам;
  • допомагаємо нашій армії, теробороні та громадянам, що потерпіли від військової агресії росії.

Тому ми змушені відновити нарахування процентів по кредиту. Просимо з розумінням до цього поставитись.  

Законність дій компанії Credit7 на час воєнного стану?
  • Закон 2120-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану” підпункт 11 п. 3. Розділу ІІ “Прикінцеві та перехідні положення” за посиланням
  • Рекомендації НБУ від 18.03.2022 за посиланням
Особистий кабінет
Як зареєструвати особистий кабінет?

Щоб зареєструвати особистий кабінет:

Перейдіть за посиланням.

  • Оберіть суму та строк, на який бажаєте оформити кредит. Після цього натисніть кнопку «Отримати гроші»;
  • Введіть свій номер телефону у форматі +38 (0**) *** ** ** та натисніть «Продовжити»;
  • Заповніть анкету;
  • Пройдіть верифікацію Вашої банківської карти.
Як швидко зайти в особистий кабінет Credit7?

Щоб увійти до особистого кабінету, виконайте кілька кроків:

  1. Перейдіть за посиланням або натисніть кнопку «Увійти» у верхньому правому кутку на головній сторінці.
  2. Введіть у поле вводу «Номер мобільного телефону» свій номер мобільного телефону у форматі +38 (0**) *** ** ** та натисніть «Увійти».
  3. На введений Вами номер мобільного телефону надійде телефонний дзвінок, дайте відповідь на нього та натисніть цифру “1”.

Якщо не вдається ввійти в особистий кабінет, натисніть кнопку «Не вдалося ввійти» і після цього «Підтвердити через SMS». На введений Вами номер мобільного телефону надійде SMS з паролем для входу до особистого кабінету. Введіть отриманий Вам пароль у поле вводу «Код із SMS».

Пароль — унікальний цифровий ідентифікатор. Пароль у процесі кожної авторизації щоразу надходить новий. Не повідомляйте його нікому. Щойно Ви запідозрили, що хтось намагається використати Ваш пароль, негайно зателефонуйте на гарячу лінію 0 (800) 33 07 33.

Телефон та sms-сповіщення
Як змінити номер телефону?

Щоб змінити номер телефону, за допомогою якого Ви реєструвались  на сайті credit7.ua, Ви можете скористатися одним із наведених нижче способів:

  1. В особистому кабінеті зайдіть до розділу «Персональна інформація» та надішліть зі своєї поштової скриньки, яку Ви вказували на на сайті credit7.ua під час реєстрації, лист на електронну адресу [email protected]. Обов’язково зазначте у Вашому листі новий номер телефону та Ваш ідентифікаційний номер (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Очікуйте на дзвінок служби колл-центру щодо подальших інструкцій.
    Якщо немає можливості надіслати електронний лист, то Ви маєте можете зателефонувати на пряму безкоштовну лінію 0 (800) 33 07 33. Наші консультанти допоможуть Вам змінити номер Вашого телефону.
  2. Обробка Вашої заявки на зміну телефонного номеру відбуватиметься у робочі години: з понеділка по п’ятницю — з 8 до 23 години, у суботу та неділю — з 8 до 22 год.
Не прийшло SMS-повідомлення з кодом: що робити?
  1. Перевірте правильність введення Вашого номера мобільного телефону (на екрані сторінки «Вхід до особистого кабінету» зазначено номер мобільного телефону, на який надіслано СМС повідомлення із кодом).
    Якщо Ви помилилися, натисніть кнопку «Змінити» та вкажіть правильно номер Вашого мобільного телефону, далі відправте нову заявку на отримання повторного коду. Якщо код не надходить, натисніть кнопку «Відправити код повторно».
  2. Перезавантажте свій телефон. Після повного його ввімкнення почекайте кілька хвилин і повторіть процедуру запиту.
  3. Спробуйте очистити пам’ять телефону. Якщо у Вас переповнена внутрішня пам’ять, це може бути однією з причин, чому на телефон не надходять SMS.
  4. Якщо Ви все одно не отримали повідомлення з кодом, зателефонуйте на номер 0 (800) 33 07 33, або напишіть у чат служби підтримки Credit7.
Якщо немає доступу до особистого кабінету: що робити?

Зателефонуйте до нашої служби підтримки на гарячу лінію 0 800 33 07 33, щоб наші оператори допомогли вирішити Вашу проблему.

Якщо Ви помітили несанкціонований вхід до Вашого особистого кабінету, просимо негайно звернутись на гарячу лінію Credit7 за телефоном 0 800 33 07 33.

Отримання кредиту
Як взяти кредит?

Щоб отримати онлайн кредит, нові клієнти сервісу Credit7 мають виконати три кроки:

  1. Зазначити суму кредиту та періодичність платежів зі сплати процентів в онлайн-калькуляторі й натиснути кнопку «Взяти кредит онлайн».
  2. Внести свої дані до анкети на сторінці, зареєструвати платіжну картку, на яку планується отримання коштів, та виконати інші рекомендації, що надійдуть в особистий кабінет. Заповнюйте свої анкетні дані (ПІБ, РНОКПП, адреса реєстрації тощо) вірно, адже будь-яка помилка може стати причиною відмови в наданні кредиту.
  3. Підтвердити введені Вами анкетні дані. Ознайомитися із офертою (договором) після того, як Ви отримаєте позитивне рішення, надати згоду (прийняти оферту) увести код, надісланий в SMS-повідомленні.

Зачекати, поки грошові кошти надійдуть на вказану Вами картку. Для клієнтів, що оформлюють кредит вперше у Credit7, процес оформлення може тривати  3–10 хвилин. 

Якщо Ви вже зареєстрували особистий кабінет на сайті credit7.ua й раніше отримували кредити, які закрили, то маєте можливість оформити новий кредит більш оперативно – близько двох хвилин. 

Хто може отримати кредит?

Сервіс Credit7 надає онлайн – кредити особам, які відповідають таким вимогам:

  • є громадянами України;
  • мають 18 повних років, але не старше 65;
  • мають власний мобільний телефон;
  • мають паспорт громадянина України (або ID-карту) та РНКОПП (ІПН);
  • оформили платіжну карту у будь-якому українському банку.
На скільки часу можна взяти кредит?

Оформити кредит Ви можете строком до 365 днів з можливістю вибрати періодичність платежів зі сплати процентів.

На яку суму можна взяти онлайн-кредит в Credit7?

Перший кредит можна взяти на суму не більше 15 000 грн. Надалі, можливо поступове збільшення суми до 30 000 грн. 

Чи можу я запросити збільшення суми активного кредиту?

Так. Отримати більшу суму кредиту Ви зможете у Особистому кабінеті, якщо для вас доступна така функція. 

Чи можу я укласти новий договір, якщо попередній ще не закрито?

Ні. Сервіс Credit7 дає можливість мати лише один активний договір. Щоб укласти наступний, потрібно здійснити погашення попереднього кредиту

Коли я можу знову надіслати заявку в Credit7, щоб взяти наступний кредит після погашення попереднього?

Заявку можна надіслати одразу, щойно Ви погасили попередній кредит. 

Важливо! Під час оформлення повторного кредиту Ви можете отримати знижку за умовами програми лояльності Credit7.

Чи зможу я взяти кредит якщо я не маю довідки про доходи?

Зможете. Довідка про доходи не є обов’язковим документом для оформлення кредиту.

Чи отримаю я кредит у Credit7, якщо у мене вже є кредити в інших фінансових установах?

Ми розглянемо Вашу заявку на кредитування, навіть за наявності кредитів в інших організаціях.

Оплата кредиту
Як я можу закрити кредит в компанії Credit7?

Погашення кредиту можливо будь-яким зручним для вас способом:

  • в особистому кабінеті;
  • Приват24;
  • у терміналі Приватбанку;
  • через мережу терміналів City24, Easy Pay, 2Click;
  • оформити банківський переказ за реквізитами.

Зверніть увагу! Термін надходження переказу може тривати до 3-х робочих днів, проте нарахування процентів на тіло кредиту за цей час не припиняється. Щоб отримати детальнішу інформацію з питань сплати кредитних коштів, перейдіть за посиланням.

Чи можу я у Credit7 закрити кредит достроково?

Так, погашення кредиту можливо достроково у будь-який день. Перевага дострокового погашення для Вас полягає в сплаті процентів у значно меншій сумі . Адже проценти  нараховуються тільки за дні фактичного користування кредитними коштами.

Суму, яку потрібно сплатити наразі для погашення кредиту, можна дізнатися в особистому кабінеті, або за безкоштовним номером телефону 0 (800) 33 07 33 у службі підтримки Credit7.

Чи можу я закрити лише частину кредиту?

Так. Ми надаємо своїм клієнтам можливість погасити кредит повністю або частково. Щоб внести часткову оплату, скористайтеся особистим кабінетом, послугами Приват 24, платіжними терміналами Приватбанку та онлайн-сервісів Easy Pay, 2Click, City24, або оформіть банківський переказ за реквізитами. 

Важливо! Сплатити кредит частково Ви можете тільки у тому випадку, якщо у вас відсутня прострочена заборгованість. Більше подробиць з цього питання шукайте на сторінці «Як сплатити кредит?».

За яких умов я можу сплатити кредит частково?

Часткове закриття кредиту доступне тим клієнтам, які не мають простроченої заборгованості. У такому випадку насамперед сплачуються проценти, які нараховані на дату оплати, а кошти, що залишились йдуть на погашення тіла кредиту.

Якщо я закрию кредит частково, на яку суму будуть нараховуватися проценти?

Якщо Ви сплатите кредит частково, то проценти нараховуватимуться тільки на залишок тіла за кредитом, що залишився не сплаченим.

Що буде, якщо не сплатити кредит вчасно?

Можливі наступні наслідки для споживача, у разі невиконання ним (споживачем) своїх зобов’язань за Договором про надання коштів на умовах споживчого кредиту, включаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів:

  • штрафні санкції за невиконання та/або неналежне виконання споживачем зобов’язань щодо повернення суми кредиту та/або сплати процентів за користування кредитом: штраф у розмірі 25% від суми невиконаного та/або неналежного виконання зобов’язання на кожен 7-й день кожного факту такого невиконання та/або неналежного виконання. У будь-якому випадку граничний розмір сукупної суми неустойки (штрафів), нарахованої за порушення споживачем зобов’язань за Договором про надання коштів на умовах споживчого кредиту, обмежується сумою, визначеною у відповідності до Закону України «Про споживче кредитування». У випадку встановлення законодавством України відповідних обмежень (заборон/мораторіїв) штрафні санкції протягом періоду дії такого обмеження (заборони/мораторію) не нараховуються та споживачем не сплачуються. Нарахування штрафних санкцій відновлюється після скасування відповідних законодавчих обмежень.
  • право Товариства у випадках, визначених Договором про надання коштів на умовах споживчого кредиту, вимагати дострокового повернення кредиту, строк виплати якого не настав, у повному обсязі;
  • втрата споживачем можливості участі в Програмі лояльності Товариства;
  • унесення інформації до кредитного бюро та формування негативної кредитної історії, що може враховуватись під час прийняття рішень щодо надання споживчого кредиту в майбутньому.
Хто видає довідку про закриття кредиту?

Таку довідку надає Credit7 та вона стає доступна у Вашому особистому кабінеті одразу після погашення всієї суми кредиту з процентами. Завантажити довідку про закриття кредиту можна в особистому кабінеті на сайті онлайн-сервісу Credit7. 

Кредитування у період карантину
Чи нараховуються проценти на тіло кредиту, поки триває карантин?

Так. Проценти на кредитні кошти, отримані у Credit7, під час карантину нараховуються, тому тіло кредиту та проценти потрібно сплачувати відповідно до умов кредитного договору та відповідно до графіку платежів, що є Додатком 1 до Договору і розміщений в особистому кабінеті.

Важливо! Під час карантину споживачі звільнені лише від сплати неустойки (штрафів та пені), тому Credit7 їх не нараховує на весь період карантину. 

Чи йде нарахування неустойки (штраф та пеня), поки триває карантин?

Клієнти звільнені від сплати неустойки до останнього календарного дня місяця, у період якого закінчується карантин.

Дана норма внесена до п. 6 Закону України «Про споживче кредитування» (далі – Закон) відповідно до Закону № 591-IX від 13.05.2020 року. Закон був розроблений для додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

На виконання вищезазначеної норми Закону ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™) призупинила нарахування неустойки для всіх Клієнтів на період, визначений Законом.

Після закінчення періоду, встановленого Законом, ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™) відновить нарахування неустойки, передбаченої відповідними кредитними договорами.

На який строк позичальники звільнені від сплати неустойки у період пандемії коронавірусу?

Клієнти звільнені від сплати неустойки до останнього календарного дня місяця, у період якого закінчується карантин.

Дана норма внесена до п. 6 Закону України «Про споживче кредитування» (далі – Закон) відповідно до Закону № 591-IX від 13.05.2020 року. Закон був розроблений для додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Після закінчення періоду, встановленого Законом, ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™) відновить нарахування неустойки, передбаченої відповідними кредитними договорами.

Продовження кредиту
Як я можу подовжити (пролонгувати) строк користування кредитом?

Продовження строку користування кредитом можливо лише за договорами, що укладені строком до 30 днів (оформлення було можливим до 26.01.2022).

  • Для продовження строку кредиту необхідно сплатити суму процентів, що нараховані за весь період фактичного користування таким кредитом. У разі, якщо Ви внесли суму, яка є більшою за нараховані проценти, залишок буде використаний для оплати тіла кредиту;
  • Пропозиція (оферта) клієнта на продовження строку кредиту вчиняється шляхом натискання кнопки «ПРОДОВЖИТИ КРЕДИТ» в особистому кабінеті або відповідної кнопки в платіжному терміналі та здійснення платежу у сумі нарахованих та несплачених на дату платежу процентів;
  • якщо Вам буде схвалено строк подовження кредиту, Ви отримаєте електронний лист або SMS-повідомлення про погодження нового строку кредиту (із зазначенням нової дати повернення) та одноразовий ідентфікатор у вигляді коду для підписання Вами додаткового договору;
  • додатковий договір вважається укладеним та відлік нового строку кредиту починається з моменту повної сплати процентів за кредитом;
  • протягом нового строку користування кредитом нараховуються проценти за стандартною процентною ставкою у розмірі 1,99% на день;
  • комісія за послугу продовження строку коритування кредитом не стягується.
Чи можу я подовжити строк користування кредитом через термінал?

Так. Для цього Вам потрібно вибрати термінал (Приватбанк, EasyPay, City24, 2Click) та внести через нього одним платежем всю суму процентів, нарахованих на дату сплати.

Важливо! Нарахована сума процентів, яку необхідно сплатити для продовження строку користування кредитом, дійсна тільки на поточну дату. Кожного наступного дня сума нарахованих процентів збільшується, відповідно до умов кредитного договору, за фактичне користування кредитними коштами.

На скільки днів я можу подовжити кредит в Credit7?

Новий строк користування кредитом погоджується в додатковому договорі та не може бути більшим за початковий строк кредиту.

Важливо! Достроково погасити кредит повністю або частково можна у будь-який час. Комісія за послугу не знімається.

Яка процентна ставка нараховується після продовження строку користування кредитом?

Процентна ставка залишиться на рівні 1,99% на день на залишок тіла за кредитом (без застосування зниженої ставки).

Важливо! Продовжуючи строк користування кредитом, Ви зберігаєте за собою гарну кредитну історію. Достроково закрити кредит повністю чи частково можна у будь-який час без сплати комісії.

Скільки разів можна продовжувати строк кредиту?

Продовження строку користування кредитом можливе на необмежену кількість разів, але за умови, якщо сума кредиту (тіло кредиту) заишається не менше ніж 500 грн.

Для продовження строку користування кредитом необхідно сплатити всю суму процентів, що були нараховані на весь період користування кредитними коштами.

Мінімальний платіж
Як внести мінімальний платіж?

Послуга мінімального платежу можлива лище за кредитами із строком кредитування до 365 днів. 

Щоб внести мінімальний платіж за кредитом, необхідно сплатити суму процентів, що нараховані за період користування таким кредитом. У разі, якщо Ви внесли суму, яка є більшою за нараховані проценти, залишок буде використаний для оплати тіла кредиту. Зробити платіж Ви можете шляхом натискання кнопки «Внести мінімальний платіж» в особистому кабінеті або відповідної кнопки в платіжному терміналі та здійснення платежу у сумі нарахованих та несплачених на дату платежу процентів.

Які умови мінімального платежу?

У випадку, якщо кредит оформлено зі застосуванням зниженої процентної ставки (наприклад, на 30 днів), при внесенні мінімального платежу раніше зазначеного терміну, знижена процентна ставка зберігається на період, зазначений у договорі (30 днів), але на 31-й день в будь-якому випадку буде діяти стандартна процентна ставка.

Повторний кредит
Чи треба мені заповнювати анкету знову, щоб повторно взяти кредит?

Ні, не треба. Свої дані ви вносите лише один раз, під час першого оформлення кредиту, і вони зберігаються у системі. Для повторного оформлення кредиту достатньо вказати бажану суму та обрати періодичність платежів зі сплати процентів, після успішної авторизації в особистому кабінеті.

Скільки часу я маю чекати, щоб мені схвалили повторний кредит?

Не більше 3 хвилин, за умови, що Ваші дані не були змінені чи доповнені.

Чи можу я отримати кредит повторно, якщо минулого разу я прострочив виплату?

Так. Якщо Ви все ж здійснили погашення попереднього кредиту, то Ваша заявка буде прийнята до розгляду. 

Яку суму я зможу позичити в Credit7 у разі повторного кредитування?

Постійні клієнти можуть розраховувати щоразу на збільшення суми кредиту.

Як отримати знижку
Які знижки можна отримати в Credit7?

Сервіс Credit7 пропонує клієнтам програму лояльності, яка дозволяє оформити кредит на найвигідніших умовах. Отримати знижку можливо:

  • При оформленні першого кредиту. Стандартна процентна ставка становить 2% на день. Клієнти, які вперше укладають кредитний договір з Credit7, отримують знижку на стандартну процентну ставку до 99,9%, на певний період користування кредитом. Відтак знижена процентна ставка для новачків може становити 0,01% та надається на перший період платежу зі сплати процентів. Знижка враховується автоматично, при виконання умов кредитного договору.

Важливо! Якщо Клієнт до закінчення першого періоду платежів зі сплати процентів  або протягом трьох календарних днів, що слідують за вказаною датою, сплатить кошти в сумі, не менше суми першого платежу, визначеного в графіку платежів, або здійснить часткове дострокове повернення кредиту, клієнт як учасник програми лояльності отримає від Товариства індивідуальну знижку на стандартну процентну ставку, в зв’язку з чим розмір процентів, що повинен сплатити клієнт за стандартною процентною ставкою до вказаної вище дати буде перераховано за зниженою процентною ставкою.

У випадку невиконання Клієнтом умов для отримання індивідуальної знижки від Товариства, користування кредитом для Клієнта здійснюється за стандартною процентною ставкою на звичайних (стандартних) умовах, що передбачені договором та доступні для інших клієнтів, які не мають окремих індивідуальних знижок стандартної процентної ставки.

  • Скористатися умовами Програми лояльності для постійних клієнтів, що дозволяє заощаджувати від 5 до 25% суми кредиту. Більше подробиць за посиланням.
  • Підписка на оновлення та новини сервісу. Після реєстрації на сайті у Вашому особистому кабінеті регулярно з’являтимуться акційні пропозиції та промокоди від Credit7.
  • Підписка на сторінки у соцмережах Facebook та Instagram, щоб вчасно дізнаватися про актуальні промокоди та акції.

Якщо жоден із способів не допоміг отримати знижку, повідомте службу підтримки за номером гарячої лінії 0 (800) 33 07 33.

Як додати банківську картку
Як додати нову платіжну картку?

Змінити платіжну картку або додати нову можна в особистому кабінеті сервісу за допомогою стандартного способу реєстрації картки.

Я не можу зареєструвати платіжну картку. Що робити?

Процес реєстрації платіжної картки проходить зазвичай швидко, і для цього не потрібно додаткових зусиль. Однак інколи трапляються збої через такі причини:

  • На картці немає ліміту операцій на онлайн-кредити, тому їх проводити не можна. Зв’яжіться з представником банку або скористайтеся інтернет-банкінгом, щоб встановити такий ліміт.
  • Ви неправильно ввели дані картки під час реєстрації. Щоб виправити помилку, уведіть реквізити повторно.
  • Закінчився термін дії картки, вона неактивована або заблокована. Зверніться до Вашого банку, який випустив картку, після усунення вищевказаних причин поверніться до реєстрації дійсної картки.

Важливо! Дані реквізитів Вашої картки у нас не зберігаються. Уся інформація вводиться щоразу на сторінці платіжного провайдера, який несе відповідальність за безпечне зберігання даних та проведення транзакцій.

Додаткові питання по заявці
Як я можу дізнатися, що моя заявка була схвалена?

Рішення про надання чи ненадання кредиту система приймає в автоматичному режимі. Результат надійде на Ваш мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлення протягом кількох хвилин. Крім того, статус заявки відображатиметься в особистому кабінеті.

Інколи на прийняття рішення витрачається трохи більше часу. Проте ми робимо все можливе, щоб це тривало не більше 15 хвилин. 

Коли розглянуть мою заявку, якщо я оформлюю кредит у неробочий час?

Заявки на отримання кредиту ми опрацьовуємо цілодобово без перерв та вихідних. Тому Ви можете оформити кредит саме тоді, коли Вам потрібно.

Як я можу підвищити шанси на оформлення кредиту?

Щоб підвищити свої шанси на отримання кредитних коштів, дотримуйтеся таких правил:

  1. Заповнюйте поля заявки уважно та вчасно перевіряйте достовірність ідентифікаційних даних. Особливо зверніть увагу на правильність написання ПІБ, дати народження, дати видачі паспорта, чи правильно записані цифри ідентифікаційного номера, адреса Вашої реєстрації, Ваші контакти, чи всі дані уведені у відповідні поля. У разі виникнення питань щодо заповнення заявки звертайтеся у нашу службу підтримки в онлайн-чаті або за телефоном гарячої лінії 0 (800) 33 07 33. 
  2. Під час заповнення заявки вказуйте тільки правдиву інформацію щодо Вашої кредитної історії та інших фінансових зобов’язань. Так Ви пришвидшите ухвалення рішення. А неправдиві дані можуть затримати цей процес.
  3. Не користуйтеся під час заповнення заявки сервісами та програмним забезпеченням, які приховують Ваші дані онлайн (наприклад, IP-адресу).
  4. Підготуйте активну платіжну картку на своє ім’я, на яку Ви плануєте отримати кредит. 
  5. Дбайте про власну позитивну кредитну історію, щоб взяти кредит на більшу суму та за вигіднішими умовами.
  6. У разі отримання відмови зверніться до БКІ (Бюро кредитних історій). Якщо Ви всі кредити закрили, а дані про них в системі не оновилися, то БКІ допоможе Вам вирішити це питання.
Як я можу видалити інформацію про себе?

Під час реєстрації на порталі credit7.ua Ви надаєте згоду ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™) на обробку Ваших персональних даних.

Також, ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™)інформує, що відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» про покладання на ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» як суб’єкта первинного фінансового моніторингу зобов’язання щодо обробки персональних даних  клієнтів для цілей запобігання та протидії.

Відповідно до п. 18. ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», компанія ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™)має зберігати Ваші ідентифікаційні дані не менше 5 років після закінчення відносин. 

Саме тому Ви не зможете видалити інформацію про себе та Ваші дії на сайті credit7.ua самостійно.

Як пройти ідентифікацію
Як пройти ідентифікацію через систему BankID НБУ?

Щоб пройти верифікацію через Систему BankID НБУ потрібно виконати наступні дії:

  • Натиснути на логотип BankID НБУ та вибрати зі переліку відповідний банк, в якому відкрито Вашу платіжну картку. Перейти на сторінку входу в особистий кабінет банку.
  • Відсканувати QR-код або ввести номер телефону та пароль від акаунту інтернет-банкінгу.
  • Прийняти виклик від банку та виконати всі інструкції, що будуть надаватися банком.
  • Надати свою згоду про передачу банком ваших персональних даних ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™), натиснувши кнопку «Підтвердити».

Коли процес верифікації через BankID буде завершений, можна продовжувати реєстрацію, заповнення заявки на оформлення кредиту та підписання кредитного договору.

Як пройти ідентифікацію через фотоверифікацію?

Щоб пройти фотоверифікацію, необхідно, надати дозвіл для фотофіксації та, слідуючи інструкціям ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™):

  • cфотографувати паспорт;
  • сфотографуватися з паспортом в руках.

Фотофіксація відбувається в режимі реального часу.

Система автоматично проводить перевірку на відповідність документів особистості людини. Після того, як перевірку буде завершено, Ви отримаєте повідомлення про те, що процес завершено.

Коли процедура верифікації буде успішно пройдена, Ви можете продовжити реєстрацію, заповнити заявку, ознайомитися з усіма оформленими документами та підписати договір на отримання кредиту від ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™).

Як пройти ідентифікацію через Приватбанк?

З переліку можливих варіантів оберіть «Ідентифікація через BankID – ПРИВАТБАНК». Ви автоматично потрапите на сторінку входу в акаунт інтернет-банкінгу.

  • Відскануйте QR-код для входу через смартфон або введіть номер телефону та пароль від акаунту, щоб пройти ідентифікацію через Bank ID з комп’ютера. 
  • Прийміть виклик від банку та дотримуйтеся інструкції.
  • Натисніть «Підтвердити», щоб надати свою згоду на передачу ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» (Credit 7™), ваших даних та копій документів з боку «ПриватБанку». 

Після верифікації через Bank ID ви можете продовжити реєстрацію, подати заявку на кредит в особистому кабінеті чи підписати договір кредитування.

Дострокове розірвання договору
Відмова від договору, дострокове припинення дії. Чи можна відмовитися від договору? А якщо я вже отримав гроші?

Так. На умовах, визгначених договором.

Скільки днів у мене є, щоб відмовитися від договору (розірвати договір)?

Відмовитися від укладення кредитного договору можна не пізніше 14 днів календарних від з моменту його укладання  з поверненням всієї суми кредиту протягом 7 календарних днів зі сплатою процентів за період з дня одержання кредитних коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою в договорі .

Письмове повідомлення (заяву) про відмову від укладення договору необхідно надіслати на електронну адресу: [email protected] або рекомендованим чи цінним листом за адресою місцезнаходження Товариства: 02081, м. Київ, вул. Дніпровська набережна, буд. 25, п. 318.

Чи потрібно пояснювати причину відмови від укладення договору?

Ні. Вімовитися від укладеня договору можна без пояснення причини.

Коли я зможу дізнатися про рішення компанії?

Компанія завжди приймає рішення на користь клієнта. 

Як я можу повернути гроші?

Необхідно виконати наступні дії:

  • подати письмову заяву (повідомлення) про відмову від укладення кредитного договору (не пізніше 14 днів календарних від з моменту його укладання).
  • протягом семи календарних днів з дати направлення заяви, повернути Товариству загальну суму кредиту, одержану згідно з договором, та сплатити проценти за період з дня одержання кредитних коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою в цьому договорі.

Повернути кошти можливо будь-яким зручним для Вас способом:

  1. з використанням платіжної карти – авторизувавшись на нашому сайті в розділі «Особистий кабінет»;
  2. готівкою в терміналах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», інших терміналах;
  3. банківським переказом в будь-якому банку за реквізитами Товариства
Чи потрібно платити проценти, якщо я достроково повернув кредит?

У разі дострокового повернення отриманого кредиту Ви повертаєте  тіло кредиту та проценти, нараховані за період (кількість днів) фактичного користування кредитом.

Чи можна припинити дію договору достроково в автоматичному режимі?

Можна.

Це відбувається автоматично у тому випадку, коли Ви повністю повернули суму (тіло) кредиту та сплатили усю суму процентів, нарахованих за період фактичного користування кредитом.

Це означає, що Ви повністю виконали договір, тому його дія припиняється.