Пн-Пт: 8:00 - 23:00, Сб-Нд: 8:00 - 22:00

Обробка заявок на кредит - 24/7 без вихідних

Мова:

Для врегулювання построченої заборгованості Вам потрібно:

  • Самостійно звернутися до відділу по роботі з просроченою заборгованістю Товариства, щоб знайти варіант вирішення Вашого питання, за номером: 044 384 10 29
  • Якщо у Вас не виходить вирішити питання через відділ по роботі з простроченою заборгованістю, напишіть нам  –  ми обов’язково розберемося в проблемі та спробуємо допомогти. 
  • Якщо Ви маєте кошти, але не знаєте, де і як сплатити кредит, ця інформація для Вас: як погасити.

Товариство здійснює свою діяльність у відповідності до вимог чинного законодавства, дбає про свою репутацією та піклується про кожного клієнта.

Усі звернення наших клієнтів ми розглядаємо в порядку, визначеному чинним законодавством та внутрішнім Порядком розгляду звернень громадян.

За результатом розгляду скарг Товариство направить відповідь у спосіб, в який надійшла скарга. Відповідь має містити в собі інформацію про задоволення вимог скаржника або відхилення (як повністю так і в частині).

Якщо надана відповідь Вас не задовольнила, і Ви вважаєте, що Ваші права порушені, – Ви можете направити відповідне звернення до Національного банку України. Порядок розгляду звернень громадян Національним банком України за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/contacts-details#section-2

Ми прагнемо бути найкращими, постійно працюємо над удосконаленням нашого сервісу, тому будемо Вам вдячні за ідеї, побажання та зауваження, які Ви можете залишити тут .

Звертаємо Вашу увагу, що Компанія не використовує заборонених методів роботи з проблемною заборгованістю і дотримується всіх норм етичної поведінки.

При врегулюванні простроченої заборгованості працівники керуються затвердженими в Товаристві Правилами професійної етики та Кодексом професійної етики членів Асоціації «Всеукраїнська асоціація фінансових компаній».