Всеукраїнська інформаційна кампанія #Cashless з популяризації безготівкових розрахунків

20.12.2021

Національний банк вже розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless.


Мета  кампанії #Cashless – донести до українців інформацію про переваги та зручність безготівкових розрахунків,  стимулюючи їх зростання. 


Національний банк разом із партнерами розповідають про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків. Особливо, про те, як відкрити рахунок у банку, які бувають типи платіжних карток, про онлайн-банкінг, як здійснювати  платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Також детально пояснюють, як працює NFC-технологія, як додати платіжну картку у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, і нагадують основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків. 


Заступник Голови НБУ, Олексій Шабан, розповідає: «Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою»


Олексій також додає, що на даний момент найбільше потребують підтримки в оволодінні безготівкових розрахунків саме старше населення України, особливо в регіонах, оскільки для цього необхідні навички не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності. Тому заступник Голови НБУ сподівається на те, що  молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн і купувати в інтернеті.


Кампанія #Cashless, окрім просвітницького характеру, набуває і соціального спрямування.


Директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ, Арсен Макарчук, зазначає, що Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. 


Коментар додала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Василєва:  «Безготівкові розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їх сьогоднішнім потребам. Водночас це є показником і зростання рівня фінансової грамотності, і довіри до платіжних інновацій. Впевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на всі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше». 


Інформаційна кампанія #Cashless буде тривати протягом трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.


Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.

Перший кредит
Повторний кредит

Оберіть суму

Оберіть суму

Сума кредиту - це сума траншу у межах доступного ліміту кредитної лінії
грн
Більше 15 000 грн доступно для повторного кредита
Більше 15 000 грн доступно для повторного кредита

500 грн

35 000 грн

Періодичність платежу

днів

5 днів

30 днів

Проценти за
перший період

Сума

Сума погашення
до

Детальніше про кредит
Результати розрахунку
Перший платіж
платежі по
Останній платіж
Подати заявку В мене є промокод

Промокод успішно застосований

Ввести інший

Промокод

Додатково перелік кредитних продуктів Товариства, їхні істотні характеристики, калькулятор згідно з Постановою НБУ від 05.10.2021 №100 та інша інформація стосовно умов кредитування розміщені в розділі Кредитні продукти

Схожі статті

Основи фінансової грамотності для дітей: практичні поради для батьків

Фінансова грамотність — це ключова навичка для успішного життя, і чим раніше дитина починає розуміти основи управління грошима, тим краще вона підготується до дорослого світу. Навчання дітей фінансам не лише допомагає уникнути фінансових труднощів у майбутньому, але й формує відповідальне ставлення до грошей. Як зробити цей процес цікавим і зрозумілим? Ось кілька ефективних підходів. 1. […]

Подарунки без стресу. Ідеї подарунків, які не вдарять по кишені

Шукаєте спосіб потішити рідних чи друзів, не витрачаючи ціле багатство? Придумати креативний і недорогий подарунок може бути не так складно, як здається. Головне — увага до деталей і бажання створити позитивні емоції. Ось кілька нових ідей подарунків, які підходять для будь-якої події та не «вдарять» по бюджету. Невеличка, але символічна річ, як-от персоналізований брелок або […]

Надзвичайне поруч: цікаві місця України

Чи знаєте ви, що деякі з найвражаючих куточків світу знаходяться зовсім поруч? Часто найцікавіші подорожі починаються не з купівлі квитків до далеких країн, а з відкриттів у рідних місцях. Україна дивує своїм розмаїттям: від неймовірних природних ландшафтів до прихованих архітектурних перлин. У цій статті ми познайомимо вас із п’ятьма “ВАУ”-локаціями, які точно надихнуть на подорожі […]

ФІНАНСОВІ ПЕРЕДБАЧЕННЯ НА ЛИСТОПАД

🔮 Заплющіть очі, сконцентруйтеся та загадайте цифру від 1 до 7. Якщо ви вже готові дізнатися, чого очікувати у сфері фінансів, шукайте загадану вами цифру нижче! 👇🏻 👇🏻 👇🏻 👇🏻1. Нові можливості. Цього місяця гроші будуть шукати вас самі!Порада: не пропустіть шанс інвестувати в щось нове або почати те, що давно планували. 2. Вигідні пропозиції. […]

Символи Хеллоувіна: гарбуз, відьми, привиди – звідки взялися ці образи?

Останніми роками Хелловін стає все більш популярним в Україні. Наш народ завжди мав схильність до свят із маскарадними елементами. Ще з часів колядування на Різдво та святкування Маланки люди перевдягалися в різних персонажів, ходили від хати до хати з піснями та розвагами. Тому Хелловін, зі своєю традицією костюмованих вечірок, природно вписався в українську культуру. Це […]