Повернути кредит
Доступне кредитування

для всіх: реальні ситуації та їх вирішення
Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

«Хочу заповнити заявку на кредит та прочитати корисну інформацію на сайті, але вади зору не дозволяють мені цього зробити.»

Credit7

Маємо для Вас зручне рішення!
На головній сторінці сайту є функція збільшення шрифту до чотирьох разів.

Це допоможе Вам комфортно ознайомитися з усією важливою інформацією та подати заявку без перешкод.

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

Мені складно запам’ятовувати або швидко розуміти великі обсяги текстової інформації. Через це я можу відчувати труднощі в користуванні сайтом та оформленні кредиту.

Credit7

Ми подбали про зручність! На цій сторінці Ви знайдете покрокові ілюстровані інструкції зі зрозумілими поясненнями. Вони допоможуть Вам легко оформити кредит і розібратися в процесі.
Сторінка з інструкцією

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

На жаль, я не можу поспілкуватися з оператором щодо деталей кредитування, оскільки маю ваду слуху, але маю питання по кредиту. Що мені робити?

Credit7

Не хвилюйтеся, всі Ваші питання отримають відповіді! Зверніться до онлайн-чату, де наші фахівці нададуть Вам вичерпну відповідь на будь-яке питання.

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>

Хочу скористатися сайтом для оформлення кредиту, але я чутливий(а) до яскравого світла та різких змін контрасту. Це викликає дискомфорт і ускладнює процес користування.

Credit7

Ми подбали про Ваш комфорт! У налаштуваннях сайту доступний чорно-білий режим. Ви можете активувати його у кілька кліків, щоб зробити перегляд сайту максимально зручним.

Доступне кредитування <br>
для всіх: реальні <span>ситуації</span> та <span>їх вирішення</span>
Ви в нас вперше?

Прогляньте інструкцію для нового клієнта
slide 0 slide 0
slide 1 slide 1
slide 2 slide 2
slide 3 slide 3
slide 4 slide 4
Подати заявку
Ви вже отримували

в нас кредит?
Прогляньте інструкцію для повторного звернення:
instruction image-0

1. Натисніть на кнопку "Увійти"

instruction image-1

2. Введіть номер мобільного телефону, під яким Ви реєструвались.

Для підтвердження входу в особистий кабінет Вам зателефонує робот або надійде SMS з одноразовим кодом.

instruction image-2

3. Оберіть необхідні умови кредитування

instruction image-3

4. Для постійних клієнтів доступні знижки.

Якщо Ви отримали промокод, введіть його в це поле під калькулятором. Кредитний калькулятор автоматично прорахує проценти за користування зі знижкою.

instruction image-4

5. Повторіть ті самі кроки, що й при отриманні першого кредиту:

  1. Почекайте на рішення по кредиту
  2. Ознайомтесь з умовами та підпишіть договір кодом, отриманим через смс.
  3. Після підтвердження умов кошти будуть миттєво зараховані на вашу картку.
Увійти
Довідка та контакти служби підтримки

Написати в онлайн чат на сайті

Подати заявку через форму

(Додатковий номер для звернень людей
з інвалідністю та інших маломобільних груп населення)

Зателефонувати за номером

Написати нам в мессенджерах

Порядок отримання акційних та інших аналогічних за змістом пропозицій визначається:
Програмою лояльності
Умовами окремих Акцій

Порядок і процедура захисту персональних даних споживачів визначається Товариством самостійно відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», внутрішніх документів Товариства з питань захисту інформації з обмеженим доступом, в тому числі персональних даних.

Захист персональних даних споживачів полягає у вжитті заходів, спрямованих на недопущення незаконного розголошення отриманих Товариством персональних даних споживачів, в тому
числі запобігання протиправним діям з ними.

Захист персональних даних споживачів в Товаристві здійснюється за наступними процедурами:

  1. Обмеження та визначення кола працівників Товариства, що мають доступ до персональних даних.
  2. Недопущення розголошення працівниками Товариства персональних даних, які стали їм відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків, під час роботи в Товаристві та після звільнення, крім випадків, передбачених законом;
  3.  Фізичний та технологічний захист від несанкціонованого доступу та поширення персональних даних, в тому числі антивірусний захист інформаційних систем, захист від втручання третіх осіб в інформаційні системи Товариства;
  4.  Фізичний захист приміщень Товариства;
  5.  Авторизований доступ до всіх інформаційних систем Товариства;
  6.  Поширення персональних даних лише у випадках, на підставах та в обсязі, визначеному в законодавстві;
  7.  Запобігання обробки надмірної інформації;
  8.  Навчання працівників Товариства з питань вимог до обробки та захисту персональних даних.Товариство також забезпечує захист персональних даних за допомогою впровадження комплексних заходів безпеки, зокрема:
  • Товариство обладнано системними і програмно-технічними засобами та засобами зв’язку, які запобігають втратам, крадіжкам, несанкціонованому знищенню, викривленню, підробленню, копіюванню, відтворенню і поширенню інформації, зокрема, і в сфері захисту персональних даних та відповідають вимогам міжнародних та національних стандартів;
  • забезпечується створення та збереження резервних копій персональних даних, які обробляються в програмних комплексах та інформаційних ресурсах Товариства;
  • персональні дані залежно від способу їх зберігання (паперові, електронні носії) обробляються у такий спосіб, що унеможливлює доступ до них сторонніх осіб;
  • в Товаристві функціонує процедура збереження інформації про операції, пов’язані з обробкою персональних даних суб’єкта та доступом до них. Реєстраційні дані захищаються від модифікації та знищення.Контроль за додержанням законодавства про захист персональних даних у межах повноважень, передбачених законодавством України, здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8, контактні телефони: +38 (044) 299 74 08, 0 800 50 17 20.З додатковою інформацією про застосування спеціального законодавства у сфері захисту персональних даних можна ознайомитися на офіційному сайті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за посиланням https://ombudsman.gov.ua або на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/.

Більше інформації за посиланнями:

1. Порядок інформування споживачів
ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» забезпечує процедуру інформування споживачів відповідно до Порядку інформування споживачів, що розміщений за посиланням.

2. Інформація про порядок розгляду Товариством звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту
ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» забезпечує розгляд звернень (скарг) споживачів щодо послуги споживчого кредиту відповідно до Порядку розгляду звернень громадян, що розміщений за посиланням.

З метою оперативного вирішення питань, а також для своєчасного отримання необхідної інформації, споживач може звернутися до Товариства будь-яким зручним йому способом, зокрема:

  • електронним листом за адресою [email protected],
  • листом на поштову адресу Товариства: 02081, м. Київ, вул. Дніпровська набережна,25, п.318
  • за телефоном 0 800 33 07 33 (безкоштовно по Україні),
  • повідомленням у вебчат на Вебсайті Товариства credit7.ua та ін.

Форма заяви на повернення переплати за посиланням

3. Якщо надана Товариством відповідь не задовольнила споживача, і споживач вважає, що його права порушені, він може направити відповідне звернення до Національного банку України
Порядок розгляду звернень громадян Національним банком України: за посиланням

1. Перелік різновидів споживчих кредитів, що надаються ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» споживачу

ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» залежно від критеріїв у розрізі цільових груп споживачів, рівня оцінки ризиковості надає споживачам такі споживчі кредити:

  • за продуктом «SEVEN 365» строком до 365 днів на умовах, з якими можна ознайомитися за посиланням
  • за продуктом «SEVEN LINE» строком на 5 років, на умовах кредитної лінії, з якими можна ознайомитися за посиланням

2. Істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту по продукту

«SEVEN 365»

  • Істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту (без застави) по продукту SEVEN 365 – за посиланням
  • Істотні характеристики послуги з надання мікрокредиту по продукту SEVEN 365 за посиланням.

«SEVEN LINE»

  • Істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту (без застави) по продукту SEVEN LINE – за посиланням
  • Істотні характеристики послуги з надання мікрокредиту по продукту SEVEN LINE за посиланням.

3. Сума та ліміт
Сума (ліміт) на яку (який) може бути наданий споживчий кредит (від мінімального розміру до максимального), строк користування нею (ним) (від мінімального значення до максимального) зазначені в умовах споживчих продуктів за посиланням.

Також їх значення можна визначити, скориставшись калькулятором.

4. Наявність, перелік і вартість супровідних послуг кредитних посередників та третіх осіб, уключаючи розмір платежу та базу його розрахунку, з урахуванням вимог законодавства України
Укладення договору не потребує укладання договорів щодо супровідних послуг третіх осіб/кредитних посередників, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням та поверненням кредиту. За договором також не передбачено надання Товариством споживачу супровідних послуг. Цей тариф залишається незмінним протягом строку договору.

5. Попередження про можливі наслідки для споживача в разі користування споживчим кредитом або невиконання ним обов’язків згідно з договором про споживчий кредит
Попередження ТОВ «ЛІНЕУРА УКРАЇНА» про можливі наслідки для споживача в разі користування споживчим кредитом, невиконання ним обов’язків згідно з договором про споживчий кредит за посиланням

6. Розрахунок витрат
Для розрахунку витрат за послугами з надання споживчого кредиту з урахуванням вибраних споживачем умов споживач може скористатися калькулятором, розміщеним за посиланням.

7. Відомості про можливість та умови дострокового розірвання договору про надання споживчого кредиту, а також спосіб такого розірвання договору, строки та умови повернення коштів

Споживач (позичальник) має право достроково повернути кредит як в повному обсязі, так і частинами в порядку, передбаченому договором по продукту SEVEN 365договором по продукту SEVEN LINE) сплативши проценти за користування кредитом виходячи з фактичного залишку суми кредиту та фактичного строку користування кредитом.
Дія договору припиняється та договір може бути достроково розірваний у випадках, передбачених чинним законодавством України та договором.

8. Відомості про право споживача отримати інформацію (довідку) про відсутність заборгованості за споживчим кредитом
Споживач має право після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до Товариства із запитом про отримання інформації (довідки), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості за споживчим кредитом та виконання споживачем зобов’язань за договором у повному обсязі, яку Товариство надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання Товариством такого запиту споживача.

9. Гіперпосилання на сторінку офіційного Інтернет-представництва Національного банку, на якій розміщено Державний реєстр фінансових установ

10. Повідомлення про передачу інформації до Кредитного реєстру за посиланням

УВАГА!!!
В разі втрати/викрадення телефону (sim-карти), з використанням якого здійснюється доступ до Особистого кабінету, що створений на веб-сайті https://credit7.ua, одержання інформації щодо несанкціонованого доступу до вказаного Особистого кабінету або зміни інформації споживача у вказаному Особистому кабінеті або при виникненні підозр щодо шахрайства, для інформування про це рекомендуємо негайно (якнайшвидше) звертатись до контакт-центру Товариства:

Рекомендації щодо захисту від несанкціонованого доступу або зміну інформації Клієнта в системах дистанційного обслуговування (сервіс «CREDIT 7»):

  • нікому не передавати управління своїм Особистим кабінетом;
  • нікому не передавати в будь-якій формі свої логін та пароль до особистого кабінету;
  • забезпечити захист свого мобільного телефону та SIM-картки, на номер якої сервіс «CREDIT 7» надсилає коди підтвердження дій та/або операцій;
  • забезпечити антивірусну безпеку своїх інформаційних систем (на персональних комп’ютерах, смартфонах, планшетах і т.п.), за допомогою яких виконується доступ до сервіс «CREDIT 7».

Документи по продукту «SEVEN 30» (Оформлення було можливим до 26.01.2022)

Кредитний калькулятор

02081, Київ, вул. Дніпровська набережна, 25, п.318, [email protected]